DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DISINI

DAPATKAN SUPPLEMENT SHAKLEE DISINI
KLIK

Tuesday, 3 June 2014

Vit E shaklee TERBAIK!!


Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast].

Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik. 

Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik. 

Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'.
Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia. 

Mengapa perlu memilih sumber asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

VITAMIN E juga bertindak sebagai
  • ·         Awet muda
  • ·         Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
  • ·         Mengurangkan parut
  • ·         Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
  • ·         Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
  • ·         Merawat masalah keintiman
  • ·         Merawat masalah seksual lelaki
  • ·         Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi

And yg best vitamin e ni dah ditambah dgn GRAPE SEED EXTRACT yg menambahkan lagi khasiatnya dan tahap powernya berbanding yg dulu
  Kebaikan kesihatan grape seed extract
  • ·         Menyingkirkan radikal bebas
  • ·         Mengurangkan radang (inflammatory)
  • ·         Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
  • ·         Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
  • ·         Mencegah masalah kelenjar prostat
  • ·         Melambatkan proses penuaan
  • ·         Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
  • ·         Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
  • ·         Membantu fungsi sistem saraf otak
  • ·         Meningkatkan daya pertahanan



MASKER VITAMIN E 

Sebelum tidur

Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur..Caranya, vitamin E tu cucuk dgn jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka nipis2. 
ini rupe vit E bile dipicit kuar dari kapsul dia..


atau 

Pagi 
Sapu muka dgn plain yogurt dan biarkan selama 5-10min... Memang best..! Atau boleh campur yogurt tu dgn sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kita dok tepek mcm topeng tu... Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit 








 TESTIMONI







ha..apa tggu?? mai beli vit e shaklee. Bukan saja baik untuk jantung...tapi utk kulit pun superb! yg dah kawen pun...vitamin e ni leh jadi vitamin cinta lagi! haaaa....nak tau apa tu vitamin cinta??? 


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

*Produk-produk di blog ini ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
(Berubat sebagai ikhtiar, Allah yang menyembuhkan.. Demikian maksud ayat 80: Assyuara’ –“Apabila aku sakit, Allah yang menyembuhkan ku”)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...